Kontakt wirtualna polska, przystąpiła do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy Polska. Ruch ten jest częścią strategii firmy, która chce budować swoją pozycję największego wydawcy internetowego w Polsce i etycznego partnera biznesowego. „Od kilku lat działa się na rynku komunikacji marketingowej, dlatego Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska jest dla nas idealnym miejscem do rozwijania własnych kompetencji w tym zakresie” dyrektor marketingu i rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska. Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu Produktów Medialnych komentuje przystąpienie Wirtualnej Polski do IAA Polska: „Konsekwentnie buduje pozycję największego wydawcy internetowego w Polsce i etycznego partnera biznesowego”.
IAA Polska powiększyła swoje szeregi o Wirtualną Polskę, Tidal i Grupę Kino Polska. Te trzy firmy pomogą rozwijać ekosystem reklamy cyfrowej w Polsce, wnosząc swoją wiedzę i doświadczenie we wspieranie lokalnych inicjatyw promujących rozwój reklamy cyfrowej w Polsce. Tidal, globalna platforma streamingu muzyki z ponad 50 milionami subskrybentów, jest obecna w Polsce od ponad 11 lat. Użytkownicy Tidala mogą słuchać muzyki w najwyższej dostępnej jakości dźwięku, a także wchodzić w interakcje ze swoimi ulubionymi artystami. Dzięki dołączeniu IAA Polska do zespołu marketingowego Tidal będzie mógł rozwinąć jeszcze więcej kompetencji marketingowych, aby zbliżyć do siebie słuchaczy i marki. Szymon Jóźwiak i Paweł Pluciński to dwaj marketerzy z 20-letnim doświadczeniem, którzy dołączyli do IAA Polska.
Z przyjemnością informuje się, że Stowarzyszenie zyskało dwóch nowych członków. Do społeczności marketerów z 20-letnim doświadczeniem. Ekspert w dziedzinie marketingu, który nieustannie poszukuje sposobów na poszerzanie swojej wiedzy. Na co dzień współpracuje z firmami z różnych branż, pomagając im w osiąganiu celów biznesowych. Jest również współzałożycielem firmy, która działa na rynku od 15 lat i która zdążyła już zapracować na miejsce wśród najbardziej prestiżowych polskich firm w tej dziedzinie. Pracował w różnych branżach: motoryzacyjnej, usług finansowych, ubezpieczeniowej, e-commerce i innych. Współpracuje również z firmami z innych krajów – uczy je skutecznych strategii marketingowych i pomaga nawiązać nowe kontakty w Polsce.
2 komentarze
Renata
14 października 2022 @ 10:26
Fajnie, że tak się dzieje i że taki portal jak Wirtualna Polska tak się rozwija. Cieszę się, że Portal informacyjny istnieje już od wielu lat i stał się jednym z najpopularniejszych portali w Polsce.
Wiktor
14 października 2022 @ 10:27
Jestem bardzo podekscytowany rozwojem Wirtualnej Polski. To wspaniałe, że tak się dzieje i taki portal jak Wirtualna Polska tak się rozwija.