Skip to content

Wirtualna Polska dołączyła do IAA Polska

Spis treści

Kontakt wirtualna polska, przystąpiła do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy Polska. Ruch ten jest częścią strategii firmy, która chce budować swoją pozycję największego wydawcy internetowego w Polsce i etycznego partnera biznesowego. „Od kilku lat działa się na rynku komunikacji marketingowej, dlatego Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska jest dla nas idealnym miejscem do rozwijania własnych kompetencji w tym zakresie” dyrektor marketingu i rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska. Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu Produktów Medialnych komentuje przystąpienie Wirtualnej Polski do IAA Polska: „Konsekwentnie buduje pozycję największego wydawcy internetowego w Polsce i etycznego partnera biznesowego”.

IAA Polska powiększyła swoje szeregi o Wirtualną Polskę, Tidal i Grupę Kino Polska. Te trzy firmy pomogą rozwijać ekosystem reklamy cyfrowej w Polsce, wnosząc swoją wiedzę i doświadczenie we wspieranie lokalnych inicjatyw promujących rozwój reklamy cyfrowej w Polsce. Tidal, globalna platforma streamingu muzyki z ponad 50 milionami subskrybentów, jest obecna w Polsce od ponad 11 lat. Użytkownicy Tidala mogą słuchać muzyki w najwyższej dostępnej jakości dźwięku, a także wchodzić w interakcje ze swoimi ulubionymi artystami. Dzięki dołączeniu IAA Polska do zespołu marketingowego Tidal będzie mógł rozwinąć jeszcze więcej kompetencji marketingowych, aby zbliżyć do siebie słuchaczy i marki. Szymon Jóźwiak i Paweł Pluciński to dwaj marketerzy z 20-letnim doświadczeniem, którzy dołączyli do IAA Polska.

Z przyjemnością informuje się, że Stowarzyszenie zyskało dwóch nowych członków. Do społeczności marketerów z 20-letnim doświadczeniem. Ekspert w dziedzinie marketingu, który nieustannie poszukuje sposobów na poszerzanie swojej wiedzy. Na co dzień współpracuje z firmami z różnych branż, pomagając im w osiąganiu celów biznesowych. Jest również współzałożycielem firmy, która działa na rynku od 15 lat i która zdążyła już zapracować na miejsce wśród najbardziej prestiżowych polskich firm w tej dziedzinie. Pracował w różnych branżach: motoryzacyjnej, usług finansowych, ubezpieczeniowej, e-commerce i innych. Współpracuje również z firmami z innych krajów – uczy je skutecznych strategii marketingowych i pomaga nawiązać nowe kontakty w Polsce.

2 komentarze

  1. Renata
    14 października 2022 @ 10:26

    Fajnie, że tak się dzieje i że taki portal jak Wirtualna Polska tak się rozwija. Cieszę się, że Portal informacyjny istnieje już od wielu lat i stał się jednym z najpopularniejszych portali w Polsce.

  2. Wiktor
    14 października 2022 @ 10:27

    Jestem bardzo podekscytowany rozwojem Wirtualnej Polski. To wspaniałe, że tak się dzieje i taki portal jak Wirtualna Polska tak się rozwija.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  1. Renata
    14 października 2022 @ 10:26

    Fajnie, że tak się dzieje i że taki portal jak Wirtualna Polska tak się rozwija. Cieszę się, że Portal informacyjny istnieje już od wielu lat i stał się jednym z najpopularniejszych portali w Polsce.

  2. Wiktor
    14 października 2022 @ 10:27

    Jestem bardzo podekscytowany rozwojem Wirtualnej Polski. To wspaniałe, że tak się dzieje i taki portal jak Wirtualna Polska tak się rozwija.

Dodaj komentarz